გაკვეთილში ჩართულობის შეფასების რუბრიკა
ქულები და კრიტერიუმები
|
9-10
|
7-8
|
4-5-6
|
3-2-1
|
აქტიური მონაწილეობა
|
ყოველთვის მონაწილეობს და ხშირად წარმართავს კიდეც საკლასო მსჯელობას
|
ყოველთვის მონაწილეობს
|
ხშირად მონაწილეობს
|
იშვიათად ან საერთოდ არ მონაწილეობს
|
საკუთარი აზრის დასაბუთებულად წარმოდგენა
|
ყოველთვის დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის მოსაზრებას, გაიაზრებს მთავარ პრობლემას.
ზუსტად და ნათლად გამოკვეთს
შესადარებელ საგნებსა და მოვლენებს (რუსეთ - საქართველოსა და
საქართველო-ევროპის ურთიერთობები). „მგზავრის წერილებზე“ აუდიტორიის წინაშე დაყრდნობით
აფიქსირებს საკუთარ მოქალაქეობრივ ვალზე ქვეყნის წინაშე და
თავისუფლების არსზე.
|
თითქმის ყოველთვის ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებას. გაიაზრებს მთავარ პრობლემას.
გამოკვეთს
შესადარებელ საგნებსა და მოვლენებს (რუსეთ - საქართველოსა და
საქართველო-ევროპის ურთიერთობები). „მგზავრის წერილებზე“ აუდიტორიის წინაშე დაყრდნობით
უჭირს აფიქსირებს საკუთარი აზრის დაფიქსირება.
|
არც თუ ისე ხშირად, მაგრამ ახერხებს საკუთარი აზრის დასაბუთებას. უჭირს მთავარი პრობლემის გამოკვეთა. არ შეუძლია ფაქტებისა და
მოვლენების ერთმანეთთან დაკავშირება და მსჯელობა მათ მსგავსება-განსხვავებაზე.
|
უჭირს გამართულად საუბარი, ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს. არ შეუძლია მთავარი პრობლემის
ამოცნობა და ფაქტებისა და მოვლენების ერთმანეთთან დაკავშირება.
|
სხვისი აზრის პატივისცემის დემონსტრირება
|
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით. კორექტულია და ამჟღავნებს სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემას
|
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით.
|
უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის დამთავრებას
|
არ უსმენს სხვებს
და არ აცდის საუბრის დამთავრებას
|
გამართული და სწორი მეტყველება
|
გამართულად მეტყველებს, აქვს მდიდარი ლექსიკა და
შემოქმედებითად იყენებს ენობრივ–გამომსახველობით საშუალებებს
|
გამართულად მეტყველებს და იყენებს მართებულ
სინტაქსურ და გრამატიკულ კონსტრუქციებს
|
იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს.
მეტ–ნაკლებად გამართულად საუბრობს
|
არ იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
ჯგუფის ყველა წევრი ჩართულია
|
2-1-0
|
ჯგუფის წევრები უსმენე ერთმანეთს
|
2-1-0
|
ჯგუფის წევრები თანამშრომლობენ (აზრის
გამოხატვის თანაბარი პირობები)
|
2-1-0
|
ჯგუფი პასუხობს შეკითხვებს
|
2-1-0
|
ჯგუფი იცავს დროის ლიმიტს
|
2-1-0
|
No comments:
Post a Comment